СИБАНК, която е част от грубата KBC (Кей Би Си), представи новия си бранд, който символизира дългосрочното обвързване на KBC Group с пазара на България. Брандът бе обявен от Ян Ванхевел, член на Изпълнителния комитет на KBC Group, главен изпълнителен директор на KBC за Централна и Източна Европа и Русия и заместник-председател на Надзорния съвет на СИБАНК. Към настоящия момент KBC Group работи в 32 страни по света. През последните 10 години компанията има силно присъствие в Централна и Източна Европа. Според Ян Ванхевел обаче една група не може да присъства с толкова много различни лога и имена: „Ние сме убедени, че ако има местен бран, който е силен, с утръдено име, ние трябва да го запазим или да запазим името на банката. ”
Новото лого всъщност символизира избора на един утвърден бранд на СИБАНК и логото на KBC Group, подчерта още Ян Ванхевел: „Искаме да потвърдим още веднъж нашето обвързване със застрахователния бизнес и особено с банковия бизнес в България.”
Това, че СИБАНК е надеждна и стабилна банка е преценка на клиентите – заяви Цветелина Бориславова председател на надзорния съвет на СИБАНК. Тя се позова и на резултатите от направено проучване в края на миналата година. При избора на банка клиентите на СИБАНК отдават в по-голяма степен от другите значение на сигурността, стабилността и доверието. 58, 7 процента от клиентите на са посочили именно това като първа асоциация с банката, подчерта още Бориславова.
Източник: Bank.bg